fredag 23. august 2013

Bokryggpoesi # 5

Bokryggpoesi # 5


Tapt og funnet
Fremmedordbok for kjærester
Bare for deg
Magnhild
PS: Jeg elsker deg!

...

Idag har jeg min første studiedag! Jeg skal sette meg inn i masse nytt stoff og begynne å skrive på min første oppgave for innsending til bibliotekar studiet - fjernundervisning på HIOA. Er allerede litt svimmel etter å ha sett på pensumet jeg skal igjennom! Men det kommer til å bli lærerikt og spennende!

Nesten litt surt at det er ett slikt ett fint vær nå som jeg skal for det meste sitte inne. Men siden jeg er hjemme, må det jo være litt lov å ta noen runder ute i sola med læreboka med. Kanskje ikke så ille allikevel!

Koser meg forresten idag med boken Hulder av Tonje Tornes, imellom studiene. Spennende, har allerede dukket opp noen mystiske skapninger. Håper jeg bare ikke blir alt for oppslukt av den, for det er en fare for det. 

Leste igår Biografien om Camilla Collett og jeg gleder meg til å lese videre. Storesøsteren har akkurat blitt giftet vekk til ett godt parti, men kanskje ikke etter storesøsterens egen valg. Camilla er nå konfirmert og er begynt å komme i gifteklar alder hun også. Vakker er hun også. Det er vel nå vi får høre om hvordan kjærlighetslivet blir til denne kjente forfatteren. 

Ønsker alle en herlig dag videre! 




3 kommentarer:

  1. Nydelig bokryggpoesi! Og lykke til med studier og alt som er ;)

    SvarSlett
  2. Herlig poesi :-)
    Jeg begynte også å studere denne uka. Fulltidsstudium i tillegg til jobb. Det kan bli noe ... stress, men så gøy! Som deg, bakoversveis av pensum... Men den som intet våger, osv :D Lykke til!

    SvarSlett
  3. Å, heldige du som begynner på bibliotekarstudiet! Det har jeg også lyst til, og har begynt å snuse på om jeg kan få det til neste år! Lykke til og kos deg! og herlig bokryggpoesi! Den der fremmedordboka må jeg se nærmere på!
    Ønsker deg en glad helg!
    Pia

    SvarSlett