torsdag 19. april 2012

Noen som kan hjelpe den vakre katten Molly?

Noen som kan hjelpe den vakre katten Molly?


Kan du hjelpe oss å hjelpe Molly? Dyrebeskyttelsen Norge Sogn og Fjordane prøver å hjelpe katten Molly. Molly har en helt grusom fortid, og avdelingen ønsker nå å gi henne det livet som denne snille og alt for tappre kattemoren fortjener.
HJELP OSS Å HJELPE VAKRE MOLLY!

Vi har i dag fått inn ein mishandla og skada katt. Vakre gode Molly har gått med hofta ute av ledd over lang tid, ho har gått igjennom parring, drektighet og fødsel med denne skaden, - tenk for eit smertehelvete!
No har eigar drept alle hennar 4 små, truleg rundt 6 veker gamle. Og i tillegg kasta han Molly ut fra altanen i 2. etasje, for å drepe ho også.
Veterinærsjekk i dag gav to alternativ, operasjon eller avliving. Operasjon vil koste minst kr 5000, pluss behandling og
rekonvalesens i lang tid.
For ein frivillig organisasjon er dette er mykje pengar, men vi vil så gjerne hjelpe denne unikt gode katten til eit verdig og smertefritt liv. Til tross for store smerter og fortsatt melkespreng, er ho berre god.

Ønsker du å hjelpe Molly, bruk kontonummer 3720 14 98210 og merk donasjonen med "Hjelp Molly". Vær snille å skriv beløp i kommentarfeltet nedanfor, evt. i innboks, slik at vi veit kor mykje som har komt inn. TAKK.

Saka vert sjølvsagt anmeldt.

(Tekst hentet fra Dyrebeskyttelsens facebooksider: Her)

 Jeg er som sagt veldig glad i katter og jeg har meldt meg opp på les for en god sak: HER. og jeg valgte da å støtte Trondheim Dyrebeskyttelse. Nå når jeg så denne saken, visste jeg hvor jeg skulle putte mine penger. Jeg har gitt 115 kr for å redde Molly. Det ble Dyrebeskyttelsen Norge Sogn og Fjordane som fikk pengene den her gangen siden de trengte de mest. Er kanskje ikke så mye, men det hjelper jo litt. Alle monner drar, er det ikke det dem sier.  Håper du også kan bidra. 







8 kommentarer:

  1. Så bra engasjement! Håper Molly kommer til rette!
    Pia

    SvarSlett
  2. For en forferdelig sak. Stakkars pus. Hun skal få litt av meg også, og så håper jeg at de klarer å redde vakre jenta. Takk for viktig innlegg!

    SvarSlett
  3. Forferdelig å lese:S Håper dere får inn mye! Akkurat nå har jeg ikke noe mulighet å hjelpe,men støtter når jeg kan.

    SV;Så bra at mitt tips om serien fikk deg til å sjekke den ut:) yay! Anbefaler å lese tegneserien også. Jeg håper jeg får bok nr 2 til bursdagen min om 3mnd:)

    SvarSlett
  4. Helt enig, synes det vare en helt grusom sak, derfor bare måtte jeg lage ett innlegg om henne. Så bra hun får litt av deg også Line:)

    Syntes også det var helt forferdelig å lese, ingen dyr fortjener å bli behandlet slik. Håper også de greier å samle inn nok penger. Så flott du bidrar når du kan:)

    SV: God ide, kanskje jeg også skal ønske meg tegneseriene i bursdagsgave:) Har jo bursdag om ca 2 månder:)Hadde vært flott gave:)

    SvarSlett
  5. Det var en søt katt og jeg håper hun får den behandlingen hun trenger. Hun har tydelig ikke hatt det lett i livet - men kanskje hun kan få det mye bedre nå bare hun får behandlingen selvfølgelig. Krysser fingrene for Molly.

    SvarSlett
  6. SV: Isabella: Jeg har til gode å bli forstått for min smerte (foruten den blokkaden fra legen tilslutt) - det gjør at du tror det gjerne faktisk sitter i hodet på deg istedet. Jeg merker nå at smertene igår var grusomme og ekstreme, for når blokkaden nå har gått ut så har jeg smerter jeg klarer og kontrollere - og det er den type smerte jeg forventet å måtte ha. Helt på grensa til hva man orker. Takk for koselig kommentar! :-)

    SvarSlett
  7. SV;Tror den har kommet ut på DVD og til leie nå. Synes det stod det på filmweb.no:) Du får ha god helg også!

    //Takk Isabella:) Ja,det var noe merkelig med de:) Kanskje de laget den så merkelig for at folk skulle stoppe opp og se:)

    SvarSlett
  8. Stakkars pus, det er alltid noen snille som vil ha den. Vår datter fant sin pus utenfor jobben en sen kveld, og da hadde noen stygge klippet øret av han. Da var han bare noen uker gammel, nå er han voksen og har det flott. I dag er det sol og skal bli 14 grader. Ha en flott søndag.

    SvarSlett