tirsdag 3. januar 2012

Nytt på nattbordet - Januar

Nytt på Nattbordet - Januar

Hei alle lesere! 
Her får dere en titt på hva jeg har på nattbordet mitt. Jeg har tenkt og ha denne artikkelen en gang i måneden, slik at dere får se hva jeg leser på nå, og hva jeg har tenkt å lese på framover.  Hvis dere har lyst å følge meg gjennom hele måneden, er det bare å gå å se under linken min - på nattbordet -, øverst på bloggen (i en av fanene). Listen kan selvfølgelig forandre seg drastisk etter hvert som måneden går. Jeg blir å ta bort bøker når jeg er ferdige med å lese dem heller når jeg må levere dem tilbake på biblioteket. Jeg tilføyer bøker hvis jeg kjøper,får eller låner på biblioteket noen nye bøker. Jeg legger her også ut hvor boken er fra og hvor dere kan kjøpe dem, da er det bare å trykke på bilde av boken, gjelder også bibliotekbøker. Står det privat/Ebok, så har jeg kjøpt dem selv eller fått de i gave. Står butikknavn etter pris er den kjøpt hos bokhandel.Her kommer en oppdatering for denne måneden. Har ihverfall nok bøker denne måneden!
 
På nattbord nå - Januar:
Under lesning:

Ulvene 
Av Stephen King
(Biblioteket: 149 kr)

Kollektivt selvmord
Av Arto Paasilinna
(Ebok: 130 kr)

Store forventninger
Av Charles Dickens
(Biblioteket:145 kr)

Leses ved at jeg er meldt meg inn i Lines lesesirkel 2012.
Bare å melde seg på:)
På vent i Ebok form:

Drømmenes land - Minnesota trilogien (1 Bok)
Av Vidar Sundstøl
(Ebok: 5 kr)

De døde - Minnesota trilogien (2 bok)
Av Vidar Sundstøl
(Ebok: 5 kr)

Night Shift
Av Stephen King
(Ebok: $ 9.65)

Her Dark Angel (Her Angel Romance Series)
Av Felicity Heaton
(Ebok: $0.99)

Darkfever (The Fever Series)
Av Karen Marie Moning
(Ebok: $4.59)

Starfire Angels (Dark Angels Chronicles, Bok 1)
Av Melanie Nilles
(Ebok: Gratis)

The Silence of Trees
Av Valya Dudycz Lupescu
(Ebok:$0.99)

Dracula
Av Bram Stoker
(Ebok: Gratis)

I bokform:

Sangen om Susannah
Av Stephen King
(Biblioteket: 149 kr)

Østenfor solen
Av Julia Gregson
(Biblioteket: 149 kr)

Utskudd
Av: Sadie Jones
(Privat: 149 kr)

Det tapte symbol
Av Dan Brown
(Privat: 169 kr)

The Boat to redemption
Av Su Tong
(Biblioteket: 152 kr)

 Fornuft og følelser
 Av Jane Austen
 (Biblioteket:169 kr)
 
Prinsessen av Lèves
Av Madame de La Fayette
 (Biblioteket: 129 kr)

Maleren fra Shanghai
 Av Jennifer Cody Epstein
 (Privat: 99 kr på Ark)

Snøbarnet
 Av Eowyn Ivey
 (Privat: 150 kr på Norli)
 Måtte ha: 

Øyeblikk - Årskalender 2012
Av Paulo Coelho
(Privat: 202 kr)

Den er jo så fargerik og fin:)
 Neste måned tar jeg bare med de nye bøkern jeg har fått tak i, slik at ikke jeg lister opp de samme bøkern hele tiden, for det er jo ikke noe gøy.

Takk for besøket!
 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar