tirsdag 10. januar 2012

Bøker jeg ønsker meg som kommer ut i Januar 2012

Bøker jeg ønsker meg som kommer ut i Januar 2012
 Her kommer litt om de bøkene som kommer ut denne måneden. Siden det kommer ganske mange bøker ut i løpet av en måned, så har jeg valgt ut de jeg kunne tenkt meg å lese. De jeg ønsker meg virkelig mye blir jeg og sette på ønskelisten min.

Mørkerom
Av Anders Lunde
Er alt kommet ut (Aschehoug)

Din godhet (Ebok)
Av Linda Olsson
Er alt kommet ut (Vigmostad & Bjørke)

Annabel
Av Kathleen Winter
Er alt kommet ut (Oktober)
 
Det dyrbare
Av Linn Ullmann
Er alt kommet ut (Oktober)

Blomstenes hemmelige språk
Av Vanessa Diffenbaugh
11. Januar (Aschehoug)

Sirkelen 
Av Mats Strandberg & Sara B. Elfgren
16. Januar (Gyldendal norsk Forlag)

Alef
Av Paulo Coelho
17. Januar (Bazar)

Mørketid
Av Michelle Paver
17. Januar (Cappelen Damm)
  

Før jeg sovner
Av SJ Watson
18. Januar (Bazar)

Volomari Volotinens første kone og andre gamle ting
Av Arto Paasilinna
20. Januar (Aschehoug)

Den umulige kjærlighetens hus
Av Christina Lòpes Barrio
25. Januar (Bazar)


5 kommentarer:

  1. Mange godbiter her:-)Noen har jeg og noen er på min ønskeliste også:-)

    SvarSlett
  2. Hei Beathe, hyggelig og få besøk av deg:) Ser det er kommet og kommer mye brae bøker denne måneden, ser at det kanskje kan bli ett problem at jeg har lyst å lese alle:)

    SvarSlett
  3. @ Ja,jeg er allerede ute å kjøre når det gjelder min plan om å ikke kjøpe mer enn 2 bøker pr mnd.. og jeg liker ikke å låne på biblioteket heller av en eller annen grunn.

    SvarSlett
  4. Ser problemet Beathe:) Men så e det jo nesten umulig og få lånt de mest poppulære bøkern på biblioteket uten og ligg ganske leng på ventelista. Det e jo altid litt kjedelig når man vil ha den med en gang:)

    SvarSlett
  5. Eg har og lyst til å lese/høyre Blomstenes hemmelige språk, og gleder meg til ny Paasilinna-bok. Har lest/høyrt alle som hittil er gitt ut på norsk, med varierande hell.

    SV: Takker! Legger bloggen din til på lista mi.

    SvarSlett