onsdag 18. januar 2012

Har vunnet!!

Har vunnet!

Var med i en konkurranse hos bloggeren Kasiopeiias bøker som hun holdt i samarbeid med Bokdykk og Søndag 25. Desember ble jeg trekt som vinner. Vinner jo aldri noen ting, så jeg ble jo selvfølgelig super glad. Fikk premien i posten igår, tre bøker, og jeg har ikke lest noen av dem. Så disse bøkene har jeg å glede meg til å lese framover.Noen som har lest dem?Er de bra?

Carmine Street
Av Håkan Nesser

Kniven på strupen
Av Kjartan Fløgstad

Bumerang
Av Tatiana de Rosnay


Tusen takk for den flotte premien!:)

6 kommentarer:

  1. Grattis Gråbekka! Det er så utrolig kjekt å vinne bøker!!! :-)

    Jeg har lest en bok av Håkan Nesser og har kjøpt en til som ligger på vent. Veldig bra krim, så du har fått deg en god bok!!! Jeg har lest "En Helt Annen Historie " og link til anmeldelse ligger her om du er interessert:

    http://ebokhyllami.blogspot.com/2011/07/bokomtale-en-helt-annen-historie-av.html

    Happy read :-)

    SvarSlett
  2. Takk for tilbakemeldingen, gleder meg til å lese den:) Er veldig glad i krim. Skal også skjekke ut anmeldelsen din....hvis jeg liker boken, må jeg jo lese mer av han:)Spennende!:)

    SvarSlett
  3. Så kjekt du setter pris på premien - håper det blir noen gode leseropplevelser!

    SvarSlett
  4. Hei Kasiopeiia likte premien veldig masse. Bøker e jo det beste man kan få, har lyst å kaste meg over de med en gang:)

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye:-) har "bumerang" men ikke lest den enda.ha en fin kveld:-)

    SvarSlett