tirsdag 31. januar 2012

Har vunnet!!

Har Vunnet!

The Hunchback of Notre Dame
Av Victor Hugo

Jeg er med i Lines lesesirkel 2012 og jeg vant premien av henne fordi jeg hadde lest ut og skrevet bokanmeldelse av måndens bok: Store forventninger av Charles Dickens innen fristen som var 29. Januar. Det var tilfeldig hvem som vant, det ble det trukket om. Jeg ble selvfølgelig kjempeglad å høre at jeg vant denne morgenen og gleder meg til å få premien som er boken:  The Hunchback of Notre Dame av Victor Hugo. Kjempeflott premie siden det er boken vi skal lese ut i lesesirkelen i Mars.Har du lyst å melde deg på Lines lesesirkel er det bare å gjøre det: HER. Man får bestemme selv hvilke bøker man har lyst å være med på, så man trenger ikke å være med på de man ikke har lyst å lese heller de man har lest før. Kjempemorsomt er det i hvertfall. Bøkene som er valgt ut i lesesirkelen, er fra boken: 1001 bøker du må lese før du dør og det er kjempemorsomt og lese andre sine innlegg og være med på å prate om boken og dele dine meninger om den. Anbefales!

Takk for premien Line!


9 kommentarer:

  1. gratulerer så mye, kjekt når en vinner:-) Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Takk for hilsen på bloggen:) Fin blogg du har - oppdager nye bokbloggere nesten hver dag. Ringeren av Notre Dame er jo en klassiker, den (og helt annerledes enn Disney-versjonen egentlig!)

    SvarSlett
  3. Gratulerer!! - og spennende bokblogg du har! Jeg legger meg gjerne til som følger hos deg - og jeg takker for din gode kommentar hos meg. Nyt dagen! :-)

    SvarSlett
  4. Takk for alle gratulasjonan!Veldig koselig:)Takk for at dere vil følge bloggen min, kjempestas:)Oppdager også mange nye blogger hver dag, spennende den bloggverden. Er jo så mange flinke bloggere der ute også som man kan lære litt av:)

    SvarSlett
  5. Takk for koselig hilsen på bloggen min :-)
    Mye spennende bøker du leser og har lest. legger meg til :-)
    Ha en fin dag.

    SvarSlett
  6. Takk Vibeke, koselig du legger deg til:)Ha en riktig fin dag du også:)

    SvarSlett
  7. Gratulerer! Vel fortjent

    SvarSlett
  8. Hei igjen :-)
    du lurer kanskje på at jeg legger meg til og så sletter jeg min egen blogg? vel jeg har beholdt en liten liste av blogger jeg følger som ikke vil vises på bloggen min, og der ligger din blogg.
    Min blogg har bare ett innlegg no og slik vil den bli stående - kanskje jeg en dag føler for å blogge igjen.

    Ha en super kveld :-)

    SvarSlett