torsdag 31. oktober 2013

Bokfrokost # 5

Bokfrokost # 5


Sted: Hjemme på kjøkkenet
Drikke: En kanne med Yogi Te: Women`s Energy. Organic, med Hibiscus, Angelica Root og Ginger ( Er en kjempe godt mild mint te!)og Røde bær juice.
Mat: Knekkebrød, med egg. En liten skål med banan biter, og pære yoghurt. Til pynt, en tyggis kule (Måtte kvalitetsikre Halloween snopet). Det som ikke kom med på bildet var mine to små vitaminbjørner, de hopper litt sånn rundt på bordet, slik som i reklamen. 
Kos: Te lys, og boken "Alt må vike for natten" av Delphine de Vigan. Som er foreløpig meget fengende og godt skrevet.  

Har sovet litt ekstra idag og ordnet meg deretter en veldig lang og koselig frokost. Var godt å sove ekstra, da kan jeg virkelig starte for fullt med å fullføre noe av det som står på programmet idag. Har mye å ta fatt på, jeg skal gjøre litt skolearbeid, og skal rekke en avtale, og jeg skal forberede meg ved å skrive om noen bøker jeg skal snakke om på jobb. Det er ikke akkurat late dager! Skal imellom prøve å lese ut "Alt må vike for natten" for den er jeg litt oppslukt av. Noen som har lest denne boken? Likte dere den?

Gleder meg til ikveld, da skal stearinlysene på, godteposene forberedes, også skal jeg kose meg foran Pc`en ved å se alle programmene jeg har gått glipp av denne uken. Mens jeg momser i meg litt Halloween snopet. Med andre ord lite feiring, men det skal bli godt å slappe av. Hvordan ser deres kveld ut?

Ønsker dere en riktig grøssende Halloween! 




4 kommentarer:

  1. Mmm, jeg er glad i mint, og drikker ofte Yogi-teer selv. Får slenge med en pakke med denne neste gang jeg bestiller noe fra iHerb. ;) Ser ut som en veldig koselig frokost!
    Min kveld vil gå med til å sy ferdig kostymet mitt til Halloween-partyet jeg holder på lørdag (fast tradisjon i vennegjengen) og gjøre klar og pynte stuen, og handle inn nødvendige ting. Rekker det nok ikke på fredag, og vil slippe mest mulig stress på selve lørdagen. Men en liten lesepause eller to skal jeg vel også lure inn. ;)

    SvarSlett
  2. Håper du har en skrekkelig Halloweenkveld, mohaha :)

    SvarSlett
  3. Så riktig trivelig ut. Skulle ønske jeg var et bedre frokostmenneske, men det er jeg ikke. Frokosten min består av musli blandet med youghurt naturell. Enkelt og greit. Orker aldri å lage meg noe avansert:)

    SvarSlett
  4. Herlig å sove litt ekstra, koselig bokfrokost på Halloween-dagen! Her i huset hadde vi masse stearinlys, godteri og en skummel film - og så begynte det å lyne og tordne! Perfekt!

    SvarSlett