torsdag 24. oktober 2013

All makt til bokbloggerne?

Trondheim litteraturfest: All makt til bokbloggerne?
 

I forbindelse med Trondheim litteraturfestival har biblioteket arrangert en debatt kveld med tittelen: All makt til bokbloggerne? 

  • Starter: 24.10.2013
  • Kl: 19.30-20.30
  • Sted: Trondheim folkebibliotek i 2. etasje
  • Inngang: GRATIS

Dit håper jeg at jeg rekker innom idag, for dette er en debatt jeg virkelig vil få med meg! Alle som kan må komme!

Debatten ledes av professor Sissel Furuseth, NTNU.
De andre deltakerne er:
  • Bloggeren Siri Isaksen (sarai94)
  • Bloggeren Randi Aasheim,(Reading Randi)
  • Bibliotekaren Britt Karen Einang
  • Litteraturkritikeren Sindre Hovdenak
Vil du vite mer trykk her:


Litteraturfestivalen varer fra 24. Oktober til 26. Oktober. Det er mye spennende som skjer, og som det er verd å få med seg!

Noen som har tenkt seg på debatten eller noe annet på litteraturfestivalen?




7 kommentarer:

  1. Håper du blogger om dette i ettertid - veldig interessant tema!

    SvarSlett
  2. Hei!
    Håper du får til å dra på denne debatten og at du gir oss et lite raferat etterpå!
    Hadde jeg bodd nærmere begivenhetens sentrum, hadde det vært en selvfølge å møte opp!! Kos deg med litteraturfest ;o)

    SvarSlett
  3. Dette blir spennende og i likhet med de andre her så håper jeg at du blogger om det i ettertid.

    SvarSlett
  4. Dette hadde vært såååå interessant å vært på! Håper du evt. blogger om det etterpå.

    SvarSlett
  5. Jeg bor dessverre for langt unna Trondheim, selv om det skulle vært artig å vært med på. Håper du forteller om det senere :)

    SvarSlett
  6. Høres ut som en interessant debatt!

    SvarSlett