fredag 18. oktober 2013

Bokfrokost # 4

Bokfrokost # 4


  • Sted: Biblioteket for å studere
  • Drikke: Sitrus te (En av mine Lipton favoritter, den er veldig frisk) og Cola
  • Mat: Jordbær og Läkerol Salvie pastiller
  • Ikke med på bildet: Knekkebrød med chorizo, chili og oliven majones salat (kjøpt på butikken, og er første gang under testing. Forventer meg litt hottness og flammer)
  • Bøker å kos seg med: Pensum, Du forsvinner av Christian Jungersen, Over det kinesiske hav av Gaute Heivoll, Jag etter vind (DVD), Skitten snø av Mahmona Khan, Fuck off I Love You av Lars Mæhle, Huset med den blinde glassveranda av Herbjørg Wassmo og WordPress for Dummies av Lisa Sabin- Wilson. Bøker jeg har reservert og plukket med meg idag

Denne morgenen sitter jeg på biblioteket og spiser min frokost. Kommer til å spise litt sein frokost, siden jeg er litt ivrig å komme igang med studiene. Har en veldig morsom oppgave idag. Jeg skal lage min egen hjemmeside. Blir veldig morsomt å se om jeg får det til, men først skal må jeg lese noen sider, slik at jeg kan litt mer. Håper jeg får det til! Blir sikkert mye prøving å feiling idag. Siden den skal lages helt fra bunn av, med egen kodinger å  greier, blir det spennende å se hva jeg ender opp med til slutt, om det ligner på en side i det hele tatt. Skal ihvertfall komme godt igang med siden idag, kanskje til og med gjøre den ferdig (kanskje litt for optimistisk der?, tiden vil vise). 

Etter endt studiedag skal jeg dra hjem å kose meg med alle bøkene jeg har lånt. Det er mye bra i denne bunken. Kanskje jeg må se filmen jeg har lånt etter The Voice. For det må jeg nesten ha med meg. Gleder meg også veldig til middag, da skal jeg lage en deilig fiskeburger, med avokado og bacon på. Super digg! Nei nå ble jeg litt sulten, kanskje jeg må tygge noen jordbær! 

Hva skal dere gjøre på denne fredagen?


Ønsker alle en god helg!



5 kommentarer:

  1. For en kjempekoselig post! Lite slår kos på biblioteket, det er en helt særegen stemning å være omgitt med så mange bøker - som din bloggpost minnet meg på. Takk for det :) Denne fredagen er det jobb som står i fokus, etter det skal jeg være flink og trene, mest fordi det føles så bra etterpå. Jeg skal også lese mer i denne månedens 1001-bok "The handmaids tale". Så er det helg da, og da håper jeg på å få vært litt sofapotet, selv om jeg må fullføre et jobbprosjekt også.

    SvarSlett
  2. Mysigt med bokfrukost :)

    Var gärna med och delta i min tävling som du hittar till här: http://www.lexielaser.org/2013/10/tavla-och-vinn-fint-pris-hos-bokii.html

    SvarSlett
  3. Åhh.. Det både hørtes og så utrolig koselig ut :D

    Er den dere Wordpress for dummies bra?
    Noe man burde investere penger i å kjøpe kanskje ? :) Blei nysgjerrig her

    SvarSlett
  4. Så koselig kommentar å få, Linn:) Elsker å sitte å studere på biblioteket, mye folk og bøker å se på:) Helt enig om at det er en egen stemning der. Håper du kom deg på trening og fikk kost deg med The handmaids tale. Sofapotet er veldig deilig å være noen ganger. Slappe ordentlig av, må jo nesten det skal man greie seg resten av uka:) Ønsker deg en flott søndag!:)

    Alexandra Lindé, veldig koselig, særlig på biblioteket:) Skal se om jeg tar turen innom får å delta på din konkurranse, liker konkurranser:) Ha en fin søndag!:)

    ~MoonStar~, det var veldig koselig!:) Dessverre leverte jeg Wordpress boken tilbake, oppdaget jeg ikke ville få så mye bruk for den, så jeg fikk sjekket dårlig om det var en bra bok og om det var en man burde ha. Kanskje det går an å høre på bokbloggerenes facebook side, om det er noen som har den og synes den er bra. Sorry, jeg var så lite til hjelp! Håper du finner ut av det! Ønsker deg en flott søndag!:)

    SvarSlett
  5. Det var en koselig stemningsrapport - og biblioteket er et hyggelig sted å være.

    SvarSlett