lørdag 30. juni 2012

Boktema hos Anette - Favoritter av utenlandske bloggere

Boktema hos Anette
Favoritter av utenlandske bloggere

Jeg gikk jo glipp av Boktema hos Anette og det vil jeg ikke ha noe av, så jeg prøver å ta igjen det tapte her idag. Denne torsdagen som var utfordret Anette oss til å skrive om favoritt bloggere fra den store verden utenfor Norge. Spennende!

Jeg må innrømme jeg er ikke å besøker så veldig ofte bokbloggere utenfor det langstrakte landet vårt, men når jeg gjør det er det gjerne disse jeg titter innom. Noen har jeg akkurat bestiftet bekjentskap til og noen har jeg kjent en stund: 

  • Med näsan i en bok, er en flott svensk blogg som jeg er blitt kjent med i det siste. Hun har forresten nettopp hatt bloggebursdag og har blogget i hele 2 år. Hurra! Dette feirer hun med en giveaway av en hemmelig bok og litt ++. Vi i Norge får delta også. Har du ikke besøkt siden hennes ennå, anbefaler jeg den på det varmeste!
  • Bokföring enligt Monika, er også en flott svensk blogg som jeg er blitt kjent med i det siste. Liker å følge med hva hun leser for det er litt forskjellig. Anbefaler å besøke!
  • Eleusinian Mysteries, har en utrolig fin banner. Jeg elsker den bare! Hun er glad i: ANYTHING YA! I do have a particular fondness for dystopian, but I love them all. I've also been interested in dipping into adult paranormal and urban fantasy lately. Er du nysgjerrig er det bare å titte innom. Flott blogg!
  • The Booke Stoner, denne bloggen fikk jeg anbefalt for ikke så lenge siden. Det er en flott blogg...titt innom. Liker å lese i følge seg selv:  Some adult, but mostly young adult (YA) novels from contemporary fiction to paranormal, fantasy, and romance. I also read nonfiction books but just the funny ones. Bare å besøke, flott blogg!

Har du lyst å se andres favorittbloggere, da er det bare å ta turen innom Anettes Bokboble: HER





GOD HELG!

4 kommentarer:

  1. Tusen takk for flotte bloggtips! De to øverste kjenner jeg til, men de andre var ukjente for meg. Alltid kjekt å oppdage nye blogger. Ha en fin Lørdag:-)

    SvarSlett
  2. Her var det bare Eleusian Mysteries som var kjent, så takk for tips. Ha en flott helg videre. :)

    SvarSlett
  3. Det er sjeldent jeg klikker meg innom utenlandske blogger, men det skal jeg sannelig gjøre noe med! Takk for tips :)

    SvarSlett
  4. Det var da et utrolig lurt tema - jeg har lenge vært nysgjerrig på utenlandske bokbloggere, men er helt lost - men nå har jeg fått hjelp; takk!

    SvarSlett