mandag 18. juni 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?


Det er bloggeren Book Journey, som arrangerer "Its monday - What are you reading?", og jeg har kastet meg på utfordringen. 

Denne uken har virkelig flydd av sted. Jeg har vært en bedre leser en forrige uke. Leselysten er tilbake! Målene fra forrige uke ble nådd så er veldig fornøyd. 24 Juni er det bloggedag for Lines lesesirkel og det er boken "Anna Karenina" som skal skrives om. Dette er ikke en liten bok, så jeg har begynt å innse at jeg må få opp farten hvis jeg skal rekke det i tide. Jeg skal selvfølgelig prøve det. 

Jeg har denne uken begynt å tenke på hvilke bøker jeg har lyst å lese på nå i sommerferien. Det vi komme et innlegg om det iløpet av uken. Jeg har rukket å skrive to bokanmeldelser og det er jeg veldig fornøyd med. Men har hittil bare lagt ut et av de. Den andre kommer etter vært. 

Bøker jeg har lest i forrige uke (11 - 17)

  • Jotnens Hjemkomst Av Andreas Bull - Hansen
  • Anna Karenina Bind 1 (1 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj


Bøker jeg har skrevet bokanmeldelse om:
  • I krig og kjærleik Av Ragnhild Kolden (Ligger HER)
  • Siste dans for Matilda Av Tamara McKinley (Kommer ut senere)

Bøker jeg leser på nå:
  • Cold Comfort Farm Av Stella Gibbons
  • I skyggen av vingården Av Tamara McKinley
  • Anna Karenina Bind 2 (2 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj

Bøker jeg skal starte på denne uken:
  • Anna Karenina Bind 3 (3 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj
  • Duften av appelsin Av Joanne Harris

Bøker jeg skal avslutte:
  • Anna Karenina Bind 2 (2 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj
  • Anna Karenina Bind 3 (3 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj




Ønsker alle en fin leseuke!:) 



9 kommentarer:

  1. Misunner deg at du klarer å være så organisert! Elida (My first, my last, my everything!) og du har mye til felles der som jeg håper å lære av. Jeg er veldig flink med lister jeg også, men etterpå - når jeg vet hva som har skjedd ;) Skal skrive et "what am i reading" innlegg senere. Har nemlig idag startet på BÅDE "Song for Eirabu" og "A Storm of Swords". To mektige bøker..
    Ha en fin mandag! :)

    SvarSlett
  2. Jeg synes Siste dans for Mathilda er så fin :-) Like begeistret ble jeg ikke for Jotnens hjemkomst. Er spent på å høre hva du synes om den :-)

    SvarSlett
  3. Kos deg med lesingen:) Ha en fin kveld :)

    SvarSlett
  4. Ha en fin lese uke:)

    SV;Takk Isabella! Håper du hadde en fin søndag! Elsker tvserien også,og gleder meg til å se resten av den andre sesongen:)

    SvarSlett
  5. Siste dans for Mathilda likte jeg veldig godt, skal bli spennende å høre hva du synes. Jeg har bestilt Knausgård nr 6 på biblioteket' så åpner jeg får den før sommeren er over, det var bare en foran meg i køen...
    God kveld til deg Gråbekka!

    SvarSlett
  6. KindleJoy, funker bra å ha litt oversikt over det man skal lese og har lest:) Men det er ikke alltid jeg følger disse listene, har lett for å finne meg andre bøker underveis:)Kos deg masse med bøkene dine og ha en herlig kveld:)

    Helt enig astridterese, det er en kjempefin bok:)Jotnens hjemkomst, falt dessverre ikke helt i smak hos meg heller, men men:)

    Takk for det BookNook:) Kos deg masse du også:)

    Ønsker deg også en fin leseuke Nina C!

    SvarSlett
  7. Ellen, det er en skikkelig fin bok. Flott sommerbok:) Håper du får han Kanusgård hjem snart:) Har ikke begynt på bøkene hans enda, men har bok 1 og 2 liggende klar i tilfelle jeg vil Knause litt:) ha en flott kveld videre!:)

    SvarSlett
  8. Dette var ei fin lista! Har ikkje lest nokre av dei bøkene der endo :)

    SvarSlett
  9. Takk Martine:) Ha en fin leseuke!:)

    SvarSlett