mandag 21. mai 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?


   Ny uke, nye muligheter:) 

Har denne uken tenkt og avslutte månedens Lines lesesirkel bok: Trainspotting. Søndag er den koselig lesesirkeldagen der boken skal presenteres. Jeg gleder meg alltid å lese hva andres meninger om boken vi leser. Vi er jo forskjellige mennesker med forskjellig smak. Gleder meg!

Jeg har som sagt ikke skrevet noen anmeldelser denne uken. Men er derav fornøyd med at jeg greide å avslutte tre av fire bøker jeg skulle lese ut forrige uke. Titanic boken ble ikke lest. Den får jeg komme tilbake til litt senere. Får bli pause boken min (den boken jeg tar meg god tid til og som leses mellom de andre bøkene). 

Jeg har denne uken en travel uke, så jeg er spent på om jeg greier å skrive så veldig mange anmeldelser iløpet av uken. Men det tar jeg som det kommer. Har i hvertfall en anmeldelse å skrive i forbindelse med bokbloggturneen: Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller, som jeg skal skrive om på onsdag den 23.Mai. Slik ble leseuken min seende ut:
 

Bøker jeg har lest i forrige uke 14 - 20 Mai:

  •  Ondskap av Torgrim Sørnes 
  •  Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller
  •  I krig og kjærleik av Ragnhild Kolden

 Bøker jeg leser på nå:
  • Cold Comfort Farm av Stella Gibbons
  • The Moonstone av Wilkie Collins
  • Prinsessen av Cléves av Madame de La Fayette
  • Titanic av Per Kristian Sebak
  • Trainspotting av Irvine Welsh (Lines lesesirkel bok)
  • Siste dans for Matilda av Tamara McKinley

 Bøker jeg skal starte på denne uken:

  • I skyggen av vingården av  Tamara McKinley

Bøker jeg skal fullføre denne uken:

  • Siste dans for Matilda av Tamara McKinley
  • Trainspotting av Irvine Welsh



 Ønsker dere en flott leseuke!:)


 

 

2 kommentarer:

  1. Du har vært flink i uken som gikk og det ser ut som du skal kose deg med bøkene også denne uken:-) Ondskap er en bok jeg absolutt kunne tenkt meg å lest en gang. Ha en fin kveld Isabella:-)

    SvarSlett
  2. Beathesbokhylle, takk for det:) Koser meg veldig med bøkene jeg leser på nå:) Vil anbefale å Siste dans for Matilda, er helt oppslukt av den:) Ha en flott leseuke og en nydelig dag:)

    SvarSlett