mandag 14. mai 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?

Da var en ny uke startet. Har mye å glede meg til fremover. Gleder meg spesielt til langhelg med samboeren og til å få lest en masse på feriedagene. Håper på at været blir bra så man kan sitte ute i solstolen. 
Forrige uke gikk ikke helt som planlagt på lesefronten. Det ble ikke mye like mye lesing som jeg hadde trodd, og på grunn av det fikk jeg ikke fullført alle bøkene jeg skulle fullføre (Onskap og Hockey sveis fører til dårlige rim), men jeg fullførte en av bøkene da og er nesten ferdig med de to andre. fikke heller ikke startet på Trainspotting og svanetyven, så de skal jeg starte på denne uken istede. Ble desverre ikke skrevet noen bokanmeldelser forrige uke enda jeg har mange bøker liggende som jeg kan skrive om. Kommer noen denne uken istede. Ønsker alle en flott lese uke og en riktig god 17. Mai! Hurra hurra!

 Bøker jeg har lest i forrige uke 7 - 13 Mai:
  •  Takk for alle minnene av Cecilia Ahern

 Bøker jeg leser på nå:
  • Ondskap av Torgrim Sørnes (Snart lest ut)
  • Cold Comfort Farm av Stella Gibbons
  • The Moonstone av Wilkie Collins
  • Prinsessen av Cléves av Madame de La Fayette
  • Titanic av Per Kristian Sebak
  • I krig og kjærleik av Ragnhild Kolden (Snart lest)
  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller (Snart lest ut)
 
 Bøker jeg skal starte på denne uken:

  • Trainspotting av Irvine Welsh 
  • Svanetyven av Elizabeth Kostova

Bøker jeg skal fullføre denne uken:

  • Ondskap av Torgrim Sørnes (Snart lest ut)
  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller (Snart lest ut)
  • I krig og kjærleik av Ragnhild Kolden (Snart lest)
  • Titanic av Per Kristian Sebak


Ønsker alle en fin leseuke!

6 kommentarer:

  1. Så mange spennende bøker! Jeg holder for tiden på med "Eld" som er fortsettelsen på "Sirkelen". Klarte ikke å vente på oversettelsen, så jeg leser den på svensk :) Blir nok straks ferdig med den og da står "I skyggen av store trær" av Kristine Storli Henningsen for tur! Ha en super dag, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  2. Dette kaller jeg samlesing på høyt nivå! Så flink du er!Kose deg med lesingen denne uken!

    SvarSlett
  3. Anette,gleder meg til den kommer på norsk, da skal den leses her også:)Håper på anmeldelse av deg da:)I skyggen av store trær virker som en flott bok, skal lese den jeg også etterhvert:) Men som du ser har jeg en del på nattborde å kose meg med:) Kos deg med bøkene og ha en flott mandag: )Klæm!:)

    Bokofilia, hehe. Har en del på gang:) Ha en flott leseuke du også:)

    SvarSlett
  4. Mange spennende bøker du har på gang,gleder meg til å lese bokanmeldelsene:-)Har ikke lest noen av disse med unntak av "Takk for alle minnene", ønsker deg en flott leseuke:-)

    Klem

    SvarSlett
  5. Virker som spennende bøker, og jeg tror du er flinkere til å fullføre bøker enn meg for tiden. Håper jeg også blir flinkere til å lese ferdig bøkene før jeg begynner på nye;) Men er jo så forbanna nysgjerrig;) Ha en fin mandagskveld!

    SvarSlett
  6. Beathesbokhylle, hehe har en del bøker på gang, men mye god lesning:) Ha en flott leseuke Beathe:)

    Rufsetufsa, hehe samme problemet her også. Jeg vil bare lese litt i den for å se om den er bra, også sitter jeg der oppslukt med ny bok:) Ha en flott leseuke:)

    SvarSlett