mandag 7. mai 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?



Bøker jeg har lest i forrige uke 30  - 6 Mai:

  • Indias datter av Shilpi Somaya Gowda
  • Huset du elsket av Tatiana de Rosnay

Bøker jeg har skrevet bokanmeldelse om i forrige uke 30 - 6 Mai:

  • Leo og Mei av Synne Lea. Kan leses: HER

Bøker jeg leser på nå:

  • Ondskap av Torgrim Sørnes 
  • Cold Comfort Farm av Stella Gibbons
  • The Moonstone av Wilkie Collins
  • Prinsessen av Cléves av Madame de La Fayette
  • Titanic av Per Kristian Sebak

Bøker jeg skal starte på denne uken:

  • Takk for alle minnene av Cecilia Ahern
  • Svanetyven av Elizabeth Kostova
  • Trainspotting av Irvine Welsh
  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller

Bøker jeg skal fullføre denne uken:

  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller (Bokbloggturneen)
  • Takk for alle minnene av Cecilia Ahern
  • Ondskap av Torgrim Sørnes


Ha en fin leseuke!




9 kommentarer:

  1. Huset du elsket av Tatiana de Rosnay, den må jeg lese. De andre bøkene hennes leste jeg unna på et blunk. Ha en fin mandag.

    SvarSlett
  2. Jeg er helt imponert over hvor mange bøker det går an å lese om gangen!
    Min liste:
    Forrigeuke leste jeg Anger og skrev bokanmeldelse.
    Denne uken leser jeg Der vi engang gikk, og blir forhåpentligvis ferdig før uken er omme ...
    Dett var dett ;)

    God leseuke, Isabella - ser ut som du kommer til å storkose deg :)
    Klem fra Pia

    SvarSlett
  3. Ser ut som du har en kjekk leseuke foran deg:-) Huset du elsket er på vei hjem til meg fra nettbokhandelen, så den gleder jeg meg til...men vet ikke når den blir lest! Gled deg til Cecelia Ahern sin bok:-))

    Ha en fin ettermiddag:-)

    klem Beathe

    SvarSlett
  4. Kos deg med lesingen, Isabella :-)

    SvarSlett
  5. EliogBella blogg, anbefaler den:) En rolig bok, med en litt trist historie:)Likte øya veldig godt også, og Bumerang har jeg liggende og skal leses om ikke så alt for lenge:) Ha en flott mandag du også:)

    Bokelskerinnen, takk for det:) Tror jeg har gapt over litt mye, hehe:) Men kose meg skal jeg:) Ha en flott leseuke:)

    Pia, er litt imponert selv. Var litt forskrekket selv hvor lang den bok lista mi var, hehe:) Ikke dumt å holde seg til få bøker:) Men nå svømmer jeg i bøker, men noen leser jeg bare i no å da, mens andre slukes raskt:) Listen forandrer seg hele tiden:) Ønsker deg også en veldig fin leseuke:) Klæm!:)

    Tror også det blir en bra leseuke, bokmessig. Tidsmessig er noe annet, hehe:) Gled deg til huset du elsket, den likte jeg:)Cecelia Ahern har jeg begynt på idag, og jeg liker det jeg leser så langt:) Ha en flott leseuke Beathe og kos deg masse med bøkene:)Klæm!:)

    Takk Siljeblomst:) Kos deg masse du også:)

    SvarSlett
  6. Nå går det i eksamenslesing og pensum her, men gleder meg sykt til ferie fra høyskolen. Da skal jeg hive meg over skjønnlitteraturen ;)

    SV: Ja jeg elsker også bøkene til Stieg Larsson. En av mine favoritter også <3 Håper du har hatt en god helg, søte Isabella :)

    SvarSlett
  7. Her var det mange flotte boktips, klem fra Anette :)

    SvarSlett
  8. Lillesmurf - Kari,missunner ikke den siste innspurten, men man får jo godt igjen for strevet senere:)Kos deg med tiden du har igjen:) Ha en flott dag Kari:)

    Anette, så bra du fikk noen tips:) Ha en flott dag:)

    SvarSlett