mandag 7. mai 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?



Bøker jeg har lest i forrige uke 30  - 6 Mai:

  • Indias datter av Shilpi Somaya Gowda
  • Huset du elsket av Tatiana de Rosnay

Bøker jeg har skrevet bokanmeldelse om i forrige uke 30 - 6 Mai:

  • Leo og Mei av Synne Lea. Kan leses: HER

Bøker jeg leser på nå:

  • Ondskap av Torgrim Sørnes 
  • Cold Comfort Farm av Stella Gibbons
  • The Moonstone av Wilkie Collins
  • Prinsessen av Cléves av Madame de La Fayette
  • Titanic av Per Kristian Sebak

Bøker jeg skal starte på denne uken:

  • Takk for alle minnene av Cecilia Ahern
  • Svanetyven av Elizabeth Kostova
  • Trainspotting av Irvine Welsh
  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller

Bøker jeg skal fullføre denne uken:

  • Hockey sveis fører til dårlige rim av Siv Wyller (Bokbloggturneen)
  • Takk for alle minnene av Cecilia Ahern
  • Ondskap av Torgrim Sørnes


Ha en fin leseuke!




9 kommentarer:

EliogBella blogg

Huset du elsket av Tatiana de Rosnay, den må jeg lese. De andre bøkene hennes leste jeg unna på et blunk. Ha en fin mandag.

Bokelskerinnen

God leseuke :)

Pia

Jeg er helt imponert over hvor mange bøker det går an å lese om gangen!
Min liste:
Forrigeuke leste jeg Anger og skrev bokanmeldelse.
Denne uken leser jeg Der vi engang gikk, og blir forhåpentligvis ferdig før uken er omme ...
Dett var dett ;)

God leseuke, Isabella - ser ut som du kommer til å storkose deg :)
Klem fra Pia

Beathesbokhylle

Ser ut som du har en kjekk leseuke foran deg:-) Huset du elsket er på vei hjem til meg fra nettbokhandelen, så den gleder jeg meg til...men vet ikke når den blir lest! Gled deg til Cecelia Ahern sin bok:-))

Ha en fin ettermiddag:-)

klem Beathe

Siljeblomst

Kos deg med lesingen, Isabella :-)

Gråbekka`s Blogger

EliogBella blogg, anbefaler den:) En rolig bok, med en litt trist historie:)Likte øya veldig godt også, og Bumerang har jeg liggende og skal leses om ikke så alt for lenge:) Ha en flott mandag du også:)

Bokelskerinnen, takk for det:) Tror jeg har gapt over litt mye, hehe:) Men kose meg skal jeg:) Ha en flott leseuke:)

Pia, er litt imponert selv. Var litt forskrekket selv hvor lang den bok lista mi var, hehe:) Ikke dumt å holde seg til få bøker:) Men nå svømmer jeg i bøker, men noen leser jeg bare i no å da, mens andre slukes raskt:) Listen forandrer seg hele tiden:) Ønsker deg også en veldig fin leseuke:) Klæm!:)

Tror også det blir en bra leseuke, bokmessig. Tidsmessig er noe annet, hehe:) Gled deg til huset du elsket, den likte jeg:)Cecelia Ahern har jeg begynt på idag, og jeg liker det jeg leser så langt:) Ha en flott leseuke Beathe og kos deg masse med bøkene:)Klæm!:)

Takk Siljeblomst:) Kos deg masse du også:)

Lillesmurf - Kari

Nå går det i eksamenslesing og pensum her, men gleder meg sykt til ferie fra høyskolen. Da skal jeg hive meg over skjønnlitteraturen ;)

SV: Ja jeg elsker også bøkene til Stieg Larsson. En av mine favoritter også <3 Håper du har hatt en god helg, søte Isabella :)

Anette

Her var det mange flotte boktips, klem fra Anette :)

Gråbekka`s Blogger

Lillesmurf - Kari,missunner ikke den siste innspurten, men man får jo godt igjen for strevet senere:)Kos deg med tiden du har igjen:) Ha en flott dag Kari:)

Anette, så bra du fikk noen tips:) Ha en flott dag:)

Legg inn en kommentar