mandag 6. februar 2012

Bokønsker i Februar

Bokønsker i Februar

Her kommer en liten oversikt over de bøkene jeg har lyst på som kommer ut i Februar måneden. Var mange flotte  bøker der ute denne måneden også, har sett noen av dem blitt nevnt på andre blogger, men de er med her fordi jeg har virkelig lyst å lese dem også.

Mørkets ansikt 
Av Jaran Dammann (Debutant)
(Ashehoug)

Dødens disippel
AV Michael Hjorth &  Hans Rosenfeldt
(Aschehoug)

Jenta med snø i håret
Av Ninni Schulman
(Cappelen Damm)

Byttet
Av Amanda Hocking
(Pantagruel)

Perla
Carolina De Robertis
(Shibsted Forlag)

Incarceron
Av Catherine Fisher
(Shibsted Forlag)

Tambar og syvmilsstøvlene
Tor Åge Bringsværd
(Gyldendal)

Syersken fra Madrid
Av Maria Duenas
(Gyldendal)

Sannheten 
Riikka Pulkkinen
(Gyldendal)

Si at du lyver
Av Silvia Hendriksdòttir
(Vigmostad & Bjørke)

Blod vil ha blod
Av Bødker & Brun
(Vigmostad & Bjørke)

Alltid Amber
Av Kathleen Winsor
(Silke Forlag)

Historien om vakre jente
Av Rachel Simon
(Silke Forlag)

Lone Wolf
Av Jodi Picoult
(Amazone)


Er det noen som har lest noen av disse bøkene? 
Hvilke bøker gleder du deg å lese i Februar kan være en av de som kommer ut, men også andre du har liggende på vent?

5 kommentarer:

  1. Mange fine ønsker her,noen av disse har jeg glemt å ha med i mitt innlegg, andre har jeg ikke hørt om, og noen av disse har jeg. " Byttet" og "Alltid Amber" har jeg fått overraskende i postkassen fra forlagene, noe som alltid er like kjekt. Skal titte nærmere på noen av disse. Ha en fin kveld kjære deg:-)

    SvarSlett
  2. Har byttet som lesereksemplar i bokhylla mi,så den gleder jeg meg til å lese :) Ellers så har jeg lyst å lese incarceron :)

    SvarSlett
  3. Mange fine bøker.
    Selv kunne jeg tenkt meg Incarceron av disse :)
    Byttet leste jeg akkurat på engelsk :) Og likte den veldig godt

    SvarSlett
  4. Takk for tilbakemeldingene på hvilke bøker dere ønsker å lese, hyggelig:) Må også få lest byttet, tror det blir første boken jeg må få tak i og incarceron:)

    Måtte bare ha med Tambar for jeg vet det er mange unger som er glad i det lille snille trollet. De er veldig fine barnebøker av de andre jeg har lest i barnehagen. Innholder også veldig fine tegninger og de har som regel også en veldig fin historie:) Så til dere som har barn anbefaler jeg Tambar:)

    SvarSlett