mandag 10. september 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?


Det er bloggeren "Book Journey", som arrangerer "Its monday - What are you reading?", og jeg har kastet meg på utfordringen. 


Sitter å venter på nybakte muffins, vi måtte visst ha litt kos idag også ifølge samboeren. Har styrt i hele dag, så nå gleder jeg meg å bare sitte resten av kvelden å se på serier og kanskje lese litt. Ikveld Kl. 21.45 begynner en svensk spenningsserie på TV2, som er basert på Arne Dahls krimbøker. Høres spennende ut, så jeg lurer på om jeg skal ta en titt, enda jeg ikke har lest bøkene.

Leselysten eller lesetiden har strukket mer til og har begynner så smått å vende litt tilbake, jeg har nettopp slukt Tom Egelands bok "Ragnarok" og gleder meg til å kaste meg over en ny bok igjen. Men jeg må jo innrømme at de tre forrige ukene ikke har inneholdt mye lesning, men en masse andre praktiske ting og mye tenking. Håper derfor neste uke vil se litt lysere ut. 

Bøker jeg har lest i de tre forrige ukene :20 - 09. September:
  • Flukten av Ally Condie
  • Sommerboken av Tove Jansson

Bøker jeg har skrevet bokanmeldelse om:

  • Dessverre har jeg ikke skrevet noen anmeldelser, men det kommer noen snart. 

Bøker jeg leser på nå:

  • Elise og mysteriet med dei døde hestane av Anne Viken
  • Cold Comfort Farm av Stelle Gibbons
  • Lobotomisten av Eirik Husby Sæther
  • Bare mamma som er Gud av Line Merethe Nyborg

Bøker jeg skal starte på denne uken: 
  • Elizabeth -  Kampen om tronen av David Starkey

Bøker jeg skal avslutte denne uken:
  • Elise og mysteriet med dei døde hestane av Anne Viken


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar