torsdag 23. februar 2012

Har vunnet!

Har vunnet!

Vindens skygge
Av Carlos Riz Zafón

Uten en tråd
Av Jens Bjørneboe

Presten 
Av Hanne Ørstavik


Jeg har vært så veldig heldig og vunnet hele tre bøker. Jeg har ikke lest noen av dem, så jeg er spent å se om de faller i smak. Presten er til og med signert av forfatteren. 

Jeg har vunnet disse bøkene ved å delta i en konkurranse hos bloggeren Mirthful`s bookblogg. Hun arrangerte konkurransen i den forbindelse med at bloggen hennes fylte hele 10 år. Som nybegynneren jeg er i bloggerverden, synes jeg det er veldig imponerende:) 

Gratulere en masse med 10 års dagen som var! 

Hjertelig tusen takk for alle disse fine bøkene!




2 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye:-))) Så kjekt at du vant og ekstra kjekt når en ikke har lest bøkene fra før av. Kose deg masse med bøkene når de dumper opp i postkassen din:-)

    SvarSlett
  2. Takk Beathe:) Bøkene er alt kommet, rakk ikke å skrive om begivenheten før de kom dalende ned i postkassen:)Skal kose meg masse med dem:)

    SvarSlett