fredag 3. februar 2012

Har vunnet!!

Har Vunnet!

Hvis ingen snakker om utrolige ting
Av Jon McGregor
(Perleblekk Forlag)

Jeg har igår deltatt i Anettes Boktema (som hun arrangerer hver Torsdag) på bloggen hennes: Anettes Bokboble. Igår hadde hun en liten mini giveaway i tillegg på Anettes Boktema. 
Jeg var så heldig å bli tilfeldig trekt til vinneren av boken overfor, som jeg valgte selv mellom to andre bøker. Jeg er superfornøyd med premien og ble utrolig glad når jeg hørte jeg vant. Anbefaler å besøke bloggen hennes hvis ikke dere har vært der før, for det er en veldig fin og kreativ blogg. Anette skriver også veldig gode bokomtaler, alltid koselig å besøke bloggen hennes. 
 
Tusen takk for premien Anette!

Det foregår også en Giveaway hos bloggeren: Once upon a time, anbefaler dere å være med. Man hvet jo aldri, plutselig er det du som er den heldige vinneren. Hun har to flotte bok premier som er sponet av Libris og vi får velge en av de hvis vi vinner. Du kan lese mer om giveawayen og melde deg på: HER.



God Helg!





3 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye,så kjekt at du vant!Denne boken står på ønskelisten min og jeg er spent på å høre hva du syntes om den:-)Den andre giveawayen har jeg meldt med på. Ha en fin kveld:-)

    SvarSlett
  2. Takk Beathe, er også veldig spent på den:) Måtte også melde meg på giveawayen, morsomt tiltak:)Blir spennende:)

    SvarSlett
  3. Åh, så koselig at du ble så glad :) Og jeg blir så glad hver gang du legger igjen kommentarer hos meg, ha en super lørdagskveld! Klem fra Anette :)

    SvarSlett