mandag 11. juni 2012

Its Monday - What are you reading?

Its Monday - What are you reading?


Bloggeren Book Journey, som arrangerer "Its monday - What are you reading?", og jeg har kastet meg på utfordringe. 

Har hatt en herlig leseuke og koset meg med å lese. Jeg har da ikke nådd mitt mål med å lese ferdig to bøker denne uken, men det er nå så, for jeg har koset meg med de bøkene jeg har lest. Både "Rød sand" og "Anna Karenina". Jeg har også rukket å skrive en bokanmeldelse. Slik gikk uken som var: 


Bøker jeg har lest i forrige uke (04 - 10.12: 
  • Rød sand Av Zoë Ferraris (Anmeldelsen kan leses: HER).

Bøker jeg leser på nå:
  • Cold Comfort Farm Av Stella Gibbons
  • I skyggen av vingården Av Tamara McKinley
  • The Moonstone Av Wilkie Collins
  • Prinsessen Av Cléves av Madame de La Fayette
  • Titanic Av Per Kristian Sebak
  • Jotnens Hjemkomst Av Andreas Bull - Hansen
  • Anna Karenina Bind 1 (1 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj

Bøker jeg skal starte på denne uken:

  • Anna Karenina Bind 2 (1 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj


Bøker jeg skal fullføre denne uken:
  • Jotnens Hjemkomst Av Andreas Bull - Hansen
  • Anna Karenina Bind 1 (1 av 3) Av Lev Nikolajevitsj Tolstoj






Ønsker alle en herlig leseuke!





9 kommentarer:

  1. Det var mange flotte bøker du var i gang med nå! Er glad jeg ikke er alene om å lese flere bøker samtidig :-)

    SvarSlett
  2. Oj, vad många böcker du har på gång samtidigt! Jag läste Anna Karenina för många år sedan och älskade den (förutom alla långa partier om rysk jordbrukspolitik...)

    SvarSlett
  3. Mange bøker du var i gang med,tror ikke jeg har lest noen av dem. Selv skal jeg bare lese en bok denne uken tror jeg, skal se om jeg klarer å komme litt ajour med litt bokomtaler. Ha en fin Mandag Isabella:-)

    SvarSlett
  4. OI, du las mange bøker nå. Så mange greier ikkje eg å sluke samtidig, for då går det skikkelig i surr!! =) Du er god. =)

    SvarSlett
  5. Masse flotte bøker på listen din! Og Stephen Kings bok kan jeg virkelig anbefale. Den er slettes ikke vanskelig å lese på engelsk, og foreløpig merker jeg ingenting til at den er så lang :)

    SvarSlett
  6. astridterese, må jo ha en bok for vært humør, hehe:) Ha en herlig mandag:)

    med näsan i en bok, det hørtes ikke noe gøy ut med jordbrukpolitikk......har ikke kommet dit ennå, men skal mote meg opp til da:)Ønsker deg en fin mandag:)

    Beathesbokhylle, er nå spent om jeg blir ferdig denne uken med mine to bøker, har jo så mye å styre med for tiden:) Det er mitt håp å greie to:) Må også ta igjen litt omtaler:) Ha en fin dag videre:)

    Takk Mai Lene:) Går bra hvis jeg konsentrer meg om en bok om dagen...men nå er de andre på vent...nesten bare Anna Karenina som gjelder:) ha en fin mandag:)

    Anette, takk:) Så bra da skal jeg vurdere å skaffe den på engelsk:) Men en murstein om gangen:) Ha en fin mandag:)

    SvarSlett
  7. wow, så flink du er som klarer å lese så mange bøker samtidlig!

    her går det i elevtekster om henrik ibsen og vigdis hjorths tredve dager i sandefjord. men har noen flere som ligger og venter på at vurderingen skal bli over, og jeg bare kan konsentrere meg om skjønnlitteratur i en mnd! glede!

    SvarSlett
  8. Ser du heller ikke har lest så fryktelig mye. Vi får håpe vi sluker flere bøker denne uka:)

    SvarSlett
  9. Takk Ingaplinga:) Kos deg med skjønnlitteraturen du skal kaste deg over:) Tredve dager i sandefjord, har jeg også liggende. Kanskje jeg skal lese den i sommer?:) Ha en herlig helg:)

    Rufsetufsa ja satser på det, men jeg er som vanlig veldig opptatt for tiden, men skal nå vel få inn litt lesning her og der:) Ha en fin lesehelg!:)

    SvarSlett