torsdag 21. juni 2012

Boktema hos Anette - Min bokfrokost

Boktema hos Anette
Min bokfrokost

Hurra! Idag er det Boktema hos Anette og denne gangen utfordrer hun oss å legge ut bilde av våres bokfrokost. Dessverre hadde jeg en veldig kjapp frokost med litt yoghurt og nøtter og hadde ikke en gang tiden til å sette meg ned for å lese, derfor ble det ikke noe bokfrokost idag. Treningen kallet. Jeg legger heller ut min boklunsj for den hadde jeg mye bedre tid til. 


Etter treningen var jeg skikkelig sulten, så jeg laget meg en salat (med tre ulike salater, gul paprika, rød paprika, agurk, vårløk, jalapeno og tomater). Jeg stekte meg litt skinke bog fra fryseren,  og litt bacon. Jeg kokte også et egg, nam nam og veldig mettende. Tok også mine vitaminer og omega 3 til maten. Til drikke sukkerfri bringebærsaft og Pepsi Max. Boken jeg leste på var Anna Karenina av Leo Tolstoj Bok 2 av 3 med pusekatt bokmerke mitt. Sitter da ute å koser meg i sola. 


Har du lyst å delta på Boktema hos Anette? Eller bare tenkt å se hva andre har spist til frokost og lest? Da er det bare å titte innom: HER



Ha en fin Torsdag alle sammen!





11 kommentarer:

  1. Mmm.. nå fikk jeg lyst på lunch.. Litt seint ute idag, men uten mat og drikke osv :) Lunsjen din likner på frokosten min idag. LCHF salat/egg/bacon med vitaminer og Cola Zero ;) Kom ikke på å ta bilde av den da.. Og det ble Aftenbladet til frokost, ikke bok - som så oftest..

    SvarSlett
  2. KindleJoy, hehe godt jeg greier å friste til lunsj:) Det var veldig godt men jeg greide ikke å spise alt, ble litt mett av å drikke brus i tillegg:) Hehe, morsomt at du nesten spiste det samme til frokost, da vet du hvor godt det kan være:) Av og til er jo en avis tingen i stede, så ser den:)Kos deg videre og ha en god lunsj!:)

    SvarSlett
  3. Oj, så lekker lunsj. Litt anderledes enn det jeg bruker å spise, men du verden så inspirerende. :)
    Interessant bok. Jeg så film/tv-serie for mange år siden, men har ikke lest boka.
    Tusen takk for koselig kommentar hos meg - og velkommen som følger! :))
    Ha en fortsatt herlig dag!

    SvarSlett
  4. Wow,for en herlig lunsj:-) En solid salat, ikke mye som topper det til lunsj!Likte godt bokmerke ditt, søt da! Kos deg med boken og dagen,her skinner solen igjen i dag.ME LIKE!!
    Ha en fortsatt fin dag!

    SvarSlett
  5. Det var en flott lunsj! Jeg ble veldig misunnelig! :)

    SvarSlett
  6. Wow, så lekkert! Boklunsj er absolutt tillatt, særlig når den ser så god ut som dette ;) Klem fra Anette :)

    SvarSlett
  7. Nam! Så utrolig godt ut :)

    SvarSlett
  8. Boklunsj er like bra som en bokfrokost, og du fikk virkelig i deg et godt måltid etter treningen!
    Jeg må si jeg liker det bokmerket ditt :)

    SvarSlett
  9. Denne lusjen såg så godt ut at jeg vil skrive ned alle ingridisene og kopierebildet:). Eg har også lyst på en slik lünsj!!

    SvarSlett
  10. Mandelhjärta, takk for at du synes det:) Var veldig godt :) Boken koser jeg meg stort med, anbefaler den:) Gleder meg til det kommer ut film om boken i November (hvis jeg ikke husker feil.Blir spennende å se:) Ha en flott dag og helg:)

    Beathesbokhylle:) Jeg tror alt smaker herlig i sola, men den salaten var knall:)Takk for at du liker bokmerke mitt, er veldig glad i den:) syns litt synd i den noen ganger der den ser litt klemt ut:) Den hilsen med et Haloween Mjau:)Håper du har sol idag også, kos deg da masse:) Klæm! God helg!

    SigridfraEnget, må lage deg den du også, var veldig god og enkel:) Ha en flott helg!:)

    Bokofilia, takk for det:) Hemmeligheten er jalapenosen for den gir et ekstra kikk til salaten:) Ønsker deg en herlig helg:)

    Anette, så bra Anette. Var litt redd for å bli sparka ut, hehe:)Ha en flott helg!:) Klæm!:)

    Takk BookNook, den var kjæmpegod:) Skulle ønske jeg hadde litt av den idag også:) Ble knekkebrød med banan idag, ikke like spennende, men var godt det også:) Ha en herlig helg!:)

    Melusine, trengte det holdt på å dø av sult:) men øyan var visst mer sulten en magen, for det ble litt vel stor porsjon, hehe:) Men super godt var det:) Takk for at du liker bokmerket, synes den både er litt søt men også litt morsom:)Fikk den i en barnebokklubb jeg var med i en gang. Fikk den som en overraskelse med en bok. Veldig glad i den.Og den vokte bøkene godt:) Ha en herlig helg:)

    Askeladden, ikke ofte man har tid å ordne en slik herlig lunsj, men anbefaler det for den var veldig god:) Bare å kopiere og notere, bare morsomt:) Kos deg med dagens lunsj og ha en herlig helg!:)

    SvarSlett