mandag 2. september 2013

Bokfrokost # 3

Bokfrokost # 3
Jane Eyre av Charlotte Brontë

Foto: Privat
  • Flaske med 0.5 L vann
  • 2 Tabletter med Omega - 3 og 1 multivitamin
  • Norske plommer
  • 1 Glass Cultura Blåbær - Laktosefri
  • Knekkebrød med kaviar og egg
  • 1 krus Pukka - Love- te
  • Bok å kose seg med: Jane Eyre av Charlotte Brontë


...

Idag er det studie dag for min del, men foreløpig er jeg litt i sånn vil gjøre alt annet humør, som feks lese i mine fine bøker. Men har nå hatt en superkoselig frokost og har da planer å skjerpe meg litt sånn etterhvert. Håper nesten på gråvær, så det skal bli litt lettere, men solen sniker seg igjennom skylaget. Hvis ikke må jeg vel gå meg en tur, for jeg er litt full av energi etter helga, så konsentrasjonen er ikke på topp. 

Har begynt å lese på Jane Eyre av Charlotte Brontë. Hadde egentlig planer om å lese ut noen av de bøkene jeg holder på med først, men så greide jeg ikke bare å vente lenger for den har jeg gledet meg så veldig lenge til å starte på. Endelig!

Leser også på Gregor i underlandet av Suzanne Collins og der skjer det mye saker for tiden, det er blitt krig og Gregor og lillesøsteren er dratt ut i kamp mot rottene. Men hoved oppgaven er å redde faren deres, som har levd fanget hos rottene i mange mange år. Spennende! Nå er de å prøver å få med flaggermusene med i kampen for rottene er mange. Synes boken er veldig bra så langt. 

Tror jeg må gå meg en tur!


Ønsker alle en fin mandag!




4 kommentarer:

  1. Kanskje jeg skal kalle fridagene mine om mandagen for "studiedag"? Jeg sitter jo stort sett med nesen i en bok :) Nå blir det tur på biblioteket og til skomakeren, også skal jeg unne meg en god lunch om ikke lenge. Ha en fin mandag!

    SvarSlett
  2. Åh, det så jammen godt ut! Tror jeg må koke meg egg til lunsj, he he ;) Ha en herlig mandag, på meg blir det husarbeid først på dagen og så en lang gåtur til kvelden :)

    SvarSlett
  3. For en herlig frokost! Håper du koste deg lenge og vel. Her har det gått i husarbeid som det seg hør og bør en mandag. Ha en fin ettermiddag:)

    SvarSlett
  4. Så herlig det så ut! Virkelig en fantastisk start på dagen! :)

    SvarSlett