mandag 26. mars 2012

Vinnerne av Påske giveawayen er trukket:!

Vinnerne av Påske giveawayen er trukket!




Gratulerer til vinnerne! Skal sende pakken i posten idag, slik at den kommer hjem til dere i løpet av uken. Jeg vil også takke alle som har deltatt i giveawayen og delt hva dere skal gjøre i påsken eller lese. Har hvert fin lesning. 

Selv skal jeg ha en by påske her i Trondheim. Har ikke planlagt så mye enda, men det blir nok kinobesøk, baking av kake, kanskje en tur for å grille og selvfølgelig en masse lesning. Skal lese John Hart sine bøker, løgnenes konge, det siste barnet, ved elven og brødrene fra iron house. Gleder meg da veldig:)

 Det er samboeren som har fått den store ære å trekke.

Vinnerne er!



1. Premie



2.Premie



3.Premie



HURRA!


15 kommentarer:

  1. Gratulerer så mye til alle tre :)))

    SvarSlett
  2. Gratulerer så mye til de tre heldige vinnerne. Ha en finfin Mandag Isabella:-))

    SvarSlett
  3. WOW!! Nå følte eg meg heldig. Første gongen eg har vunne i ein giveaway!! =)

    SvarSlett
  4. Gratulerer! Da må man bare ut å låne bøker !
    Kari

    SvarSlett
  5. Gratulerer til heldige vinnere! :-))

    SvarSlett
  6. Trenger flere adresser:)Gratulerer!:) Ha en fin dag du også Beathe:)Mai Lene, da var det virkelig vell fortjent. Kos deg med premien:)

    SvarSlett
  7. Min epostadresse: isabelladanielsen@yahoo.no :)

    SvarSlett
  8. Åh, dette var kjempekjekt! Passar perfekt no før påske :) Hurra!

    SvarSlett
  9. Gratulerer til alle tre :-D Og hipp hurra for en flott giveaway, Isabella!

    SvarSlett
  10. Gratulerer Marte P.S, pakken er allerede sendt, så kommer snart. Kos deg med boken:) Takk Siljeblomst:) Var veldig morsomt å holde min første giveaway, var veldig spent på hvem som kom til å vinne:)

    SvarSlett
  11. Gratulere til vinnerene:)
    SV;Takk Isabella! Måtte ha litt kul for også:) hehe. Plass til mye penger der, og restskatten kommer godt med oppi der:P Det var første gangen jeg prøvde å sy på glidelås. I ettertid kom jeg på at kunne festet foret før jeg sydde den på plass i både det jeg hadde strikket osv. men,men.øvelse gjør jo mester! Ha en fin mandag videre du også!

    SvarSlett
  12. SV;hehe,så flott å høre Isabella!:) Den er en bra og spennende bok som løses på "klassisk måte" vil jeg si. Håper du hadde en fin mandag!

    SvarSlett
  13. Værsegod astridterese, boken er sendt, så den kommer snart i posten:)

    SvarSlett
  14. Gratulerer så mye til vinnerne!

    Hørtes ut som dere skal ha en fin påske. Vi skal være hjemme. Om været er bra, stelle litt ute i hage, bed og på terrasse, komme oss litt ut på tur, finne noen nye lekeplasser, lese litt, spise gotteri og slikt, tenker jeg :)

    Ønsker deg en fin dag!
    Klem Tonje

    SvarSlett