mandag 26. januar 2015

3 År - Bloggebursdag + Giveaway!!!!

Bloggebursdag!!!! 
3 År!!!

Bloggen min har bursdag! Wihii!!! Det må jo feires, med en giveaway! Må jo takke dere alle herlige mennesker som kommer innom for å lese mine anmeldelser og innlegg. Tusen takk for at dere tar turen innom, setter stor pris på det! Stor klæm til dere alle! 

Helt rart å tenke på at jeg har holdt på i 3 år allerede, tiden flyr virkelig av sted. Det har vært veldig fine blogge år og jeg håper på mange flere. Selvfølgelig går det litt opp å ned med innleggene, men dere får se på det som en positiv ting, det betyr bare at jeg er travelt opptatt på andre områder. 

Måtte da se litt på den første måneden jeg blogget, jeg husker jeg var veldig opptatt av å bli kjent med dere medbloggere. Jeg deltok på på både"En smakebit på søndag" og "Boktema hos Anette" for der var dere mange samlet. Må le litt for min første smakebit var fra bok nummer tre i serien om Maria av Svaneberg, fornuft eller følelser som var skrevet av Elisabeth Hammer. Har faktisk enda ikke kommet meg gjennom den serien, enda den er ganske bra. Boktema hos Anette var veldig spennende, man skulle nevne tre forfattere som man ønsket skulle skrive enda en bok. Jeg valgte, J.R.R Tolkien, Stephenie Meyer og Astrid Lindgren. Litt morsomt å se sånn i ettertid, Stephenie Meyer kom jo med bok da etterhvert og kommer sikkert med enda flere. Min første bokanmeldelse var Kollektivt selvmord av Arto Paasilinna, og den boken husker jeg fortsatt godt. Det er så bra at man har alt lagret på en plass, og kan gå å titte når man vil. Ble ihvertfall godt tatt i mot av dere, det setter jeg stor pris på! Dere er en herlig gjeng!



Her er gaven jeg ønsker å gi vekk til en av dere, den består av:


  • En rosa bursdagskanin, som kan bygges sammen som ett lego sett. Kjempe søt synes jeg selv. Har hatt litt vanskeligheter med å ligge unna den, for den ser veldig morsom ut å bygge. 
  • Den første boken i pakken er en tegneserie "Cats are Weird" av Jeffrey Brown. Det er jo mange katteelskere der ute, og denne tegneserien er kjempesøt og litt morsom også da. Liker også den er i farger. 
  • Den andre boken i pakken er "Det synger i gresset" av Doris Lessing, altså en klassiker, Til dere som er med i Lines lesesirkel har kanskje sett at den er den siste boken over bøker som skal leses i år, desemberboken. 
Får å delta er det så enkelt som å skrive en liten kommentar under og hinte at du ønsker å være med på trekningen. Gjelder bare for bokbloggere i Norge. Trekningen skjer på Mandag 02.02.2015 etter kl 22.00, og vinneren legges frem på Tirsdagen den 03.02.2015. 

Lykke til! 




14 kommentarer:

  1. Åh, så gøy!! Gratulerer så masse med dagen :) Jeg vil gjerne være med på trekningen, "bursdagsklemmer" fra Anette :)

    SvarSlett
  2. Så roligt! Varmt grattis till jubileumsdagen! :-)

    SvarSlett
  3. Gratulerer så mye med dagen:-) Fin premie du har så jeg vil gjerne være med på trekningen! Ønsker deg en fin dag. Klem Beathe

    SvarSlett
  4. Å så artig, Gratulerer så masse med 3 års jubileum :)
    Jeg ønsker og feire med deg, å melder meg på konkurransen din :)
    Ønsker deg masse masse lykke til med bloggen videre, å måtte den være her i mange mange år til :)

    Hilsen Monica
    canim_monica@hotmail.com

    SvarSlett
  5. Gratulerer så mye med bloggbursdag! 3 år er virkelig en ting å feire! Det er morsomt å gå tilbake å se på hva en selv har skrevet. Det er mye som forandrer seg på noen år :-)
    Jeg vil selvfølgelig gjerne være med i trekningen og tror ikke jeg selv klarer å holde fingrene unna den kaninen :-) Stor klem!

    SvarSlett
  6. Hurra for deg og bloggen din! Husker godt din inntreden i Bokblogglandia. Du har vært helt gull både med oppdateringer og hyggelige kommentarer rundt om 😊

    SvarSlett
  7. Gratulerer med dagen!!! Så gøy at du feirer, jeg er gjerne med og ville frydet meg over å kunne bygge kanin :)

    SvarSlett
  8. Gratulerer med bloggbursdag! Det er litt rart og utrolig spennende å se tilbake til starten og se hvor mye bloggen har utviklet seg.

    SvarSlett
  9. Gratulerer så mye med bloggbursdag! Det er alltid morsomt å gå tilbake i arkivene og se hva man fokuserte på da og hvordan man har utviklet seg! Jeg vil gjerne delta på konkurransen :-)

    SvarSlett
  10. Gratulerer med bloggbursdag!!! Jeg deltar gjerne på giveawayen :)

    SvarSlett
  11. Masse gratulerer med dagen. Jeg ville også gledet meg over å bygge kanin :)

    SvarSlett
  12. Gratulerer så mye med bloggebursdag! Da er din blogg bare en måned eldre enn min. Husker godt at du var en av de første bloggene jeg begynte å lese, men du virket så belest og verdensvant at jeg trodde du hadde blogget fra tidenes begynnelse :) Gratulerer med jubileet!
    Og jeg blir gjerne med i trekningen. Jeg er både katteelsker og Lessing-beundrer! *kryssefingre*

    SvarSlett
  13. Jeg vil gjerne være med på trekning :)
    Ida Lind
    urettferdig(ætt)live.com

    SvarSlett
  14. HIPP...HURRA! GRATULERER masse med 3 års bloggbursdag :)
    Blir veldig gjerne med i den fine trekningen din.
    Ønsker deg en riktig GOD HELG og en superfin uke.

    Beste hilsen fra Merete
    m-korsg@online.no

    SvarSlett